نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4147
-
الف
+

افتخارآفرینی نوجوان افغانستانی در جشنواره بین المللی ایران

«علیرضا اکبری» بازیگر افغانستانی فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پروانه زرین بهترین بازیگری در سینمای ایران را به دست آورد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم کودک و نوجوان عصر روز گذشته ۴ سنبله (شهریور) در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

در این دوره ، «علیرضا اکبری» بازیگر افغانستانی فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» توانست پروانه زرین بهترین بازیگری در سینمای ایران را در جشنواره بین‌المللی فلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان دریافت کند.

«علیرضا اکبری» پس از دریافت جایزه‌اش در سخنانی کوتاه گفت: «واقعا شوکه شدم، از همه عوامل فلم ممنونم، از حضار می‌خواهم بازیگران دیگر فلم را که دریافت جایزه را مدیون آن‌ها هستم نیز تشویق کنند.»

همچنین طی این مراسم، «حامد بامروت نژاد» تهیه‌کننده فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ، لوح تقدیر جشنواره را به دلیل رونق اکران و ترغیب مخاطبان، دریافت کرد.

گفتنی است این فلم سینمایی روایتگر داستان سه نوجوان ۱۳- ۱۲ ساله است که در گوشه‌ای از ایران مصروف انجام کاری هستند و در این مسیر مشکلاتی برایشان ایجاد می‌شود و همین موضوع باعث درگیری میان آن‌ها و بعضی از افراد دیگر می‌شود و قدم به قدم متوجه مسائلی می‌شوند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودک و نوجوان شام روز 28 اسد(مرداد) همزمان با عید غدیر با شعار «رویای شیرین کودکان سیل‌زده را بسازیم» در باغ غدیر ولایت اصفهان آغاز به کار کرد و عصر روز گذشته ۴ سنبله (شهریور) در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان به کار خود پایان داد.

جشنواره فلم کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ خورشیدی تاکنون طی 32 دوره برگزاری ، 20 دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، ۵ دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شده است.

ح ح

نظر شما
ارسال نظر